>> خط مشی کیفیت
آکادمی مجازی ایرانیان، وظیفه خود را بالفعل نمودن بخش قابل توجهی از پتانسیلهای کشور در زمینه استاندارد سازی و افزایش توانمندی ها در زمینه اتصالات جوش در پروژه های عظیم نفت و گاز کشور و توسعه تربیت نیروی متخصص داخلی برای پیشبرد این پروژه های با استفاده از دانش و فن آوری داخلی می داند. جهت اجرای این ماموریت، مرکز در نقش یک نهاد توسعهای توانمند و دانشگاه ظاهر شده و ضمن رفع خلا وجود یک مرجع اطلاعاتی جامع در داخل کشور، تلاش خواهد نمود جهت ایجاد ارتباط مؤثر و هماهنگی با سایر نهادهای مرتبط، نقش محوری خود را در مطالعات و اجرای طرحها و پروژهها به انجام رسانده و مکمل توسعه پایدار ملی و منطقهای در زمینه ترویج دانش و اطلاعات تخصصی و تجربی داشته باشد.
مدیریت آکادمی اعتقاد دارد تحقق مناسب ماموریت فوق در راستای ارتقای سطح رضایت مشتریان و سایر طرفهای ذینفع، با بهرهمندی از سیستمهای مدیریتی امکانپذیر میباشد. به همین منظور و با توجه به نقش کیفیت در مجموعه فعالیتهای شرکت، نسبت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO9001:2008 اقدام و اهداف کلان خود را به شرح زیر اعلام میدارد:
۱- ارتقاء و افزایش بهره وری با استفاده بهینه از منابع به صورت توسعه فعالیتها و کاهش اتلافها
۲- بهبود مستمر کیفیت با ارتقاء فرهنگ کیفیت و شناخت صحیح و بهبود خدمات و تولیدات
۳- کسب سهم بیشتر بازار و پیشروی در بازار رقابت در راستای افزایش و توسعه کیفی و کمی تولیدات و خدمات
۴- توسعه منابع انسانی با رویکرد کرامت انسانی و بهبود عملکرد کارکنان
از آنجا که موفقیت این سیستم بستگی به مشارکت تمامی همکاران شرکت دارد، لذا از کلیه مدیران و کارکنان انتظار میرود نسبت به لحاظ نمودن خطمشی کیفیت در تمام فعالیتهای خود، اقدام نمایند. بدیهی است مدیریت شرکت نیز از کلیه فعالیتهای تعیین شده در این مسیر و تامین بسترهای لازم، حمایت کامل خواهد نمود.
ارزش های سازمانی این سازمان عبارتست از :
مشتری گرایی: توجه به نیاز و خواسته های مشتری از الویت های برنامه سازمانی این مرکز می باشد.
دانش محوری: با جمع آوری اطلاعات و بروز رساندن اطلاعات تخصصی و تجربی و در دسترس قراردادن آنها در اینترانت درجهت افزایش سطح دانش درجامعه فعالیت می نماییم.
مشارکت کارکنان: تیمهای مختلفی در سازمان تشکیل وتلاش میشود تا کلیه کارکنان در تیم های موضوعه مشارکت موثر داشته باشند.
ما به یکدیگر احترام می گذاریم: دراین راستا ارزشهای اخلاقی همچون صداقت، شفافیت، درستکاری،امانتداری،سرلوحه امور می باشد. شفافیت در ارتباطات: ارائه اطلاعات درست و نتایج حاصله در کنفرانس های مختلف با دعوت مشتریان و تلاش درجهت توسعه اعتماد پروری با مشتریان